Dat is hoe ik test

Olivier van der Horst

In eerste instantie gaat deze blog kijken naar schoenen, dus laten we er meteen in duiken! We hebben de volgende criteria die we zullen zoeken in een schoenenkast:

Is de schoen in goede staat en de binnenvoering is intact en onbeschadigd. Met andere woorden, de binnenvoering van de schoen had moeten worden gedragen en/of ingebroken voordat u hem kocht. Als de schoen niet in deze toestand is, zal deze minder waarde hebben.

Is het in goede vorm en in goede cosmetische staat. Als de schoen in slechte vorm is geweest of enige schade aan de binnenvoering heeft, kan het niet in staat zijn om de tand des tijds te doorstaan en kan van minder waarde zijn. Dit is niet een harde en snelle regel wel. Het hangt allemaal af van wat je zoekt en of je koopt gebruikt of nieuw.

Hoe schoon het is. Heeft de schoen een volledig vetersysteem? Zo ja, heeft het een mooie voering binnen, en is het niet te rommelig? Het vetersysteem mag ook geen zichtbare slijtage hebben.

De top 100 staat op onze homepage. Als u geïnteresseerd bent in het vinden van meer informatie over wat de top van het assortiment zijn, volg ons dan op Twitter.

Een paar weken geleden namen we deel aan onze eerste internationale wedstrijd. We wilden een goed idee hebben wat we onze klanten kunnen bieden. We namen deel aan een wedstrijd met 100 deelnemers uit 25 landen. We selecteerden producten uit 10 verschillende landen om te winnen. Na drie maanden zijn de resultaten bekend en hadden we een heel goed idee van wat we moeten verbeteren. De top 3 producten in onze categorie zijn als volgt: Het best verkochte product voor 2014 is de Hennel Kupfer (4 artikelen). De best verkochte schoenen zijn de Vans Vans en Puma Boots. In totaal wonnen we 14,8 miljoen Nederlandse kampagne (NOK) en 5,5 miljoen NOK met de Vans Shoes en 1,6 miljoen met de Puma Boots.

U vindt hier ook enkele interessante feiten over de verschillende aspecten van de toeleveringsketen en waarom deze niet duurzaam is.

En ik ben er voor je, ik wil je graag wat verhalen vertellen over verschillende schoenbekers en hoe ze gemaakt worden! De beste manier om een kopje uit te leggen is in drie woorden: "Ik ben een doos". Een schoenenbeker is als een doos die het product (je schoen) bevat en ook een deksel dat het stof buiten houdt (de binnenkant van de beker). In de doos worden de schoenen in een mandje (en vaak een apart doosje) geplaatst om gewassen te worden. Het deksel heeft een deksel waarmee het in een emmer kan worden gedaan en de mand gewassen kan worden. Het is meestal niet zo moeilijk om alle informatie die u nodig hebt voor een schoen beker te vinden.

Wij zijn van mening dat onze inspanningen om zo grondig mogelijk te zijn in ons onderzoek moeten worden weerspiegeld in de manier waarop we verslag uitbrengen.

Een grootschalige studie, de eerste in zijn soort, heeft de aanwezigheid van een klein aantal bacteriën in een schoenenkast geïdentificeerd. Deze studie werd geleid door het Nederlandse team in Nederland, met behulp van schoenbekers van tien verschillende merken. De onderzoekers vonden dat deze bacteriën waren een groep van bacteriën genaamd Clostridium soorten, die ernstige infectie bij de mens kan veroorzaken. Deze bacteriën kunnen ook leiden tot ernstige allergieën, die veel voorkomen bij mensen die schoenen dragen met het type materialen dat in de Nederlandse schoenenkast wordt aangetroffen. In hun rapport legden de onderzoekers uit dat deze bevindingen belangrijk zijn omdat ze wijzen op een mogelijke bron van besmetting: "De aanwezigheid van Clostridium sp. in schoenkastmonsters suggereert dat ze ook besmet kunnen zijn uit andere bronnen en dat deze bacteriën door de schoenen in de schoenenkast zelf hadden kunnen worden vervoerd.

Dus besloten we om een manier te vinden om de impact op ons leven van onze dagelijkse gewoonten te meten. We hebben het geluk gehad om de luxe te hebben om te zien wat werkt en wat niet, en om te weten wat we wel en niet kunnen verdragen. Ben je een wetenschapper? Waar ben je naar op zoek? Het beste van twee werelden!

Toen de eerste fase van het product begon te verzenden naar klanten, was het een succes. De eerste resultaten waren indrukwekkend: We hadden een gestage stroom van orde na bestelling van over de hele wereld, en de verkoop ging door het dak. Toen we begonnen met het gebruik van onze nieuwe tool om ons te helpen kiezen van de beste schoen kast voor ons, het begon om onze dromen van een nieuw huis in een realiteit. Dus, voor meer dan een jaar, hebben we ons onderzoek en productontwikkeling, evenals testen in andere plaatsen over de hele wereld. We hebben ontdekt dat mensen niet begrijpen wat de impact is die dagelijkse activiteit heeft op hun fysieke gezondheid.